Nađi vremena za smijeh, to je melodija duše

"Bog je svijet volio tako silno da mu je poklonio svoga Sina; i poklonio mu je Blaženu Djevicu Mariju, i ona je - u onom trenutku u kojem joj je On dao život - požurila da Njemu da drugi." (iz govora na dodjeli Nobelove nagrade za mir, 10. prosinca 1979. Oslo, Norveška)


"Naši siromašni su izuzetni ljudi i oni su vrijedni ljubavi. Oni ne trebaju naše sažaljenje, našu simpatiju, oni trebaju našu ljubav koja ih razumije. Oni trebaju naš respekt i žele da se prema njima odnosimo s ljubavlju i poštovanjem. I osjećam da je najveće siromaštvo, to što mi ovo saznajemo, to što mi to naučimo razumijevati, tek kada su naši ljudi već mrtvi." (iz govora na dodjeli Nobelove nagrade za mir, 10. prosinca 1979. Oslo, Norveška)


"To je ono što ja želim od vas: Volite siromašne i ne okrećite im leđa, jer ako njima okrenete leđa, okrenuli ste ih i Isusu. On je sebe učinio gladnim, golim i bez domovine da bismo vi i ja imali priliku da ga volimo." (iz govora na dodjeli Nobelove nagrade za mir, 10. prosinca 1979. Oslo, Norveška)


"Najveći uništavač mira danas je krik nevinog, nerođenog djeteta. Kad jedna majka može u svom krilu ubiti svoje vlastito dijete, koji onda gori zločin još postoji od onoga da mi počnemo sami jedni druge ubijati? Čak i u Svetom pismu stoji: "Čak i kad bi majka mogla zaboraviti svoje dijete, ja ga neću zaboraviti." Ali danas se ubija milijune nerođene djece, a mi na to ne kažemo ništa. (iz govora na dodjeli Nobelove nagrade za mir, 10. prosinca 1979. Oslo, Norveška)


"Za mene su nacije koje su legalizirale abortus najsiromašnije zemlje. Oni se plaše malih, oni se plaše nerođenih. I dijete mora umrijeti jer ga oni više ne žele - ne žele više ni jedno djete - i dijete mora umrijeti. Ja vas ovdje molim u ime malih: Spasite nerođeno djete, prepoznajte prisutnost Isusa u njemu!" (iz govora na dodjeli Nobelove nagrade za mir, 10. prosinca 1979. Oslo, Norveška)


"Volite, uvijek volite do boli!"
"Nije važno koliko radiš, već je važno koliko ljubavi unosiš u ono što radiš i koliko to daruješ drugima."
"Nitko se ne smije od mene udaljiti a da se ne osjeti sretnijim i boljim."
"Svako dijete je neprocjenjivo vrijedno. Svako je Božje stvorenje."
"Nađi vremena za smijeh, to je melodija duše."
"Usamljenost i osjećaj da nisi poželjan, najgore je siromaštvo."
"Radosno srce nastaje, naravno, samo od onog srca koje izgara od ljubavi."
"Draže su mi pogreške učinjene u nježnosti i sućuti negoli čudesna djela u neljubaznosti i grubosti."
"Ne čekajte vođe, učinite to sami, od osobe do osobe."
"Nađi vremena za molitvu, to je najveća snaga na zemlji."
"Radosno srce nastaje, naravno, samo od onog srca koje izgara od ljubavi."
"Nikada ne dopusti da sretneš nekoga tko nakon susreta s tobom neće biti sretniji."
"Davati samoga sebe je bolje nego samo davati."